Kies een pannenkoekenhuis en verzilver je code(s)

Na bestelling ontvang je direct je ticket(s) in je mailbox

Ieder 2e ticket geeft recht op een gratis pannenkoek

Veel gestelde vragen

Wat zijn de openingstijden?

We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. In het weekend en op feestdagen zijn wij gesloten.
Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stuur via Facebook even een berichtje en wij helpen je graag verder!

Wanneer krijg ik mijn tickets?

Als je de bestelling en de betaling succesvol hebt afgerond. Je ontvangt binnen 30 minuten na afronding een bevestiging met ticket(s) in de bijlage.

Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

Controleer a.u.b. eerst of de betaling van de bestelling correct is verlopen. Zo ja en heb je na een half uur nog niets ontvangen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail, info@euroticket.nl. Kijk ook nog even in de ongewenste mail en/of spam-box, het kan zijn dat de tickets daarin terecht zijn gekomen. Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stuur via Facebook even een berichtje en wij helpen je graag verder!

Ik heb tickets maar wil deze wijzigen/ annuleren. Is dit mogelijk?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Euroticket hanteert haar eigen algemene voorwaarden, hierin staat vermeld dat annulering van tickets niet mogelijk is.

Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail: info@euroticket.nl.

Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een ander Dagje Uit inleveren?

Nee, dat is niet mogelijk. Ieder Dagje Uit biedt eigen tickets aan, deze zijn voorzien van een unieke barcode waardoor de tickets niet bij een ander Dagje Uit zijn in te wisselen.

Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

Het ticket staat niet op naam waardoor het mogelijk is bij verhindering het ticket aan een ander over te dragen. Het handelen in tickets is ten strengste verboden.

Betaal ik transactie-/ reserveringskosten?

Ja er worden transactiekosten à € 0,79 per ticket in rekening gebracht. In het bedrag van de transactiekosten zitten alle kosten die rechtstreeks gerelateerd zijn aan het ticket. De transactiekosten dekken o.a. de systeemkosten, verkoopkosten, kosten voor de klantenservice, bancaire- en beveiligingskosten.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Euroticket? Ik kan niet met Ideal betalen, wat nu?

Euroticket biedt Ideal als betalingsmethode op de website. Kun je niet middels Ideal betalen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail, info@euroticket.nl.

0
Winkelmand